Saranghae.

Friday, March 27, 2009

Adam Lambert .

Penat sehh .. Semalam cheer menyakitkan hati sehh ..
Dahlah aku gendang meja sampai tangan aku saket ..
Abeh kalah ..
I felt like crying ..
I felt like killing ..
Selalu buat last minute ..
Jadi ade orang nak quit larh , ader , games larh , kene ambek gambar larh , kene ambek video larh ..
Abeh yang nak masok ader yang tkleyh pekik kuat ..
Yang ader , mentel pasal ader namer Mr.James kt dlm cheer ..
Kalau tkder die org tk masok ..
Abeh ader orang tuhh ..
Aku tanyer stayback kerr tidak ..
Dier ckp okay ..
Aku tnyer dier 2 kali tau ..
Dier ckp okay ....
Then she didn't turn up ..
Kater i/c abeh ? Buat bodoh uhh ?
Aku tau memang kau tk nk jdi i/c ..
Aku yng pilih kau ..
U must be responsible ryte ?
I picked u because ur my friend ..
Last2 , aku yng kene marah ..

No comments:

Post a Comment