Saranghae.

Wednesday, July 15, 2009

Adam Lambert .

Tadi baru jekk kene marah ngan mak aku . God , It's really damn frustrating when you talk about money . Everyday , when I go back home , I'll be starving as I don't eat breakfast and even during recess . She asked me did I eat at school during recess ? And I said no . She asked why ? I said , so that I can buy whatever I want with that money .Baru lah muler dier nyer membebel . Dier cakap , since I was in her stomach till now , ayah bayarkan semua bende-bende . Example , sekolah , baju , makanan etc .. Dalam hati aku .. Really ? Biler maser aku nak beli cerite hindustan , nanti bapak aku cakap , kalau aku bayar dier balik , baru boleh beli . Aku tahu sampai sekarang aku belum bayar hutang balik kat ayah aku .. And ader kerr mak aku bleyh cakap bapak aku tak pernah suroh aku bayar balik duit ... Aku tahu , mesti dier cakap .. It is to teach me how to jimatkan duit .. Ape2 lah eh ...

No comments:

Post a Comment