Saranghae.

Friday, August 7, 2009

Adam Lambert .

Pagi2 mak aku ader tulis kat kertas untuk cuci mangkuk dan mandikan kucing aku .. First time dier buat gini .. It would be better if she write it on a piece of paper rather than telling me when I'm still sleeping .. Aku dah mandikan kucing aku , cuci mangkuk later on .. Hari ini , aku ingt bleyh gi sun plaza untuk beli baju colour merah untuk ' muslimah ' ( I hope it's correct ) .. The long-sleeve type . $26 oii ! Harap2 dptlah pasal semalam bapak aku dah dpt gaji .. Lepas mandikan kucing , aku bukak lagu hindustan kat computer .. Lagu lamer uhh .. Dalam ceriter hindustan tuhh ader Saif Ali Khan ngan Shilpa Shetty .. Haha . Dulu artiste macam Shah Rukh Khan , Salman Khan , Saif Ali khan muker innocent .. Sekarang macam betol tuer .. But tetap HOT ! LOL . Eh , cute oii Saif Ali Khan dulu .. Rambut mcm panjang macam shoulder length gitu .. Lagu dier romantik oii .. Pada aku Saif lagi sajak dengan Rani Mukherjee .. Kalau Rani pakai kasut tinggi , dier tetap lagi pendek dari Saif .. No offence to short people .. Kalau Kareena Kapoor , pakai kasut tinggi , Kareena lagi tinggi dari Saif .. Kareena dulu ngan Shahid Kapoor .. Abeh die org break up selepas ceriter Jab We Met ditayangkan di pawagam , nak buat camner .. Sedih sehh .. Tapi tetap Saif ngan Kareena sajak uhh .. They are SOO sweet .. I heard rumors Shahid ngan Priyanka Chopra are together entah betol kerr tidak ....

No comments:

Post a Comment