Saranghae.

Wednesday, February 24, 2010

Bengkel Melayu & CA1 ....

CA1 nak dekat ! Aku nak belajar uh this year . My targets are very high . I want to achieve it ! Insyaalah dapat ... Tadi after school , I went for the malay course .. Boleh lah ... Fun jugak .. Biler part feedback form , aku banyak tick 'somewhat agree' haha ! I took a lot of videos ! Watch it on my account at YouTube . My account name is : iqahhateyou . Lepas tuh , gi Chong Pang , beli cake for Joshua .. joshua nyerh birthday this friday . Tak sabar ! Balik , naik bus ngan Jevianna .. Desmond gi naik bus by the back door .. Haha .. Abeh kene marah ngan bus driver .. Padanmuka ! Haha ! Saper suruh naik by back door ? Cari penyakit ... jek ! Haha ! Then , aku ngan Jevianna non-stop berbual pasal lelaki .. Of course , sebagai perempuan ! Haha .

No comments:

Post a Comment