Saranghae.

Sunday, February 21, 2010

Collecting old newspaper and Old clothes & homework !

Semalam buat CIP penat seyy .. Tapi fun ahh of course ! Gi rumah orang mintak suratkhabar or maybe even old clothes ... I took a small bag .. Ala , bag dier lawar seyy .. Aku ambik ah .. Haha . Lepas CIP makan kat SP KFC ... Suthan sebok jekk seyy .. Then go to Canberra Park main swing sekejap then gi NP ... Boring lahh .. Kat dalam bas kecoh dohh ! Fun ! Terserempak ngan Ruzia ngan Nura ... Okay homework , cuma ader melyu jekk ... Not much . Hari ni aku nak gi Mustapha Centre .. Nak beli CD hindustan .. But then , duit aku sikit lah .. Nak kene tunggu bulan depan baru dapat duit . $100 pon tak cukup oiii ! Nak pergi tengok wayang lah , main bowling lah and most importantly , SHOPPING ! But then .. Haishhh .. Mak aku hari ni dah plan ngan bapak aku nak gi East Coast main layang2 .. Aper seyy .. I told her I don't wanna go ... No mood ah seyy ! Next week maybe jadi tengok wayang .. Harap2 Abang Zai ngan Abang Dani jadi pergi ... Lagipun CA1 lagi 2 weeks keper .... STRESS !

No comments:

Post a Comment