Saranghae.

Sunday, February 14, 2010

Nabillah's bdae outing & Uncle Said's wedding ...

Okeh .. On friday me , Nabillah , Jevianna , Stephanie , Abang Zai & Abang Daniel plan nak ngok wayang kt Cathay Cinileisure ... But then , tickets sold out .. Kat The Cathay pun samer .. Last2 makan Macdonald kt Plaza Singapura .. Fun jugak ahh .. Kalau tkder Abang Zai & Abang Daniel , I think kite org dh boring .. Maser kite org naik MRT nak balik , Abang Zai tk abes2 ngan dier nyer nyanyi .. Ya Allah .. Kite org dh ketawa2 .. Aband Daniel plak tk abes2 dgn promote lagu Mariah Carey si bini dier kt aku ...Aku ngan Abang Daniel tk abes2 gadoh pasal suami ngan bini kita ... HAHA ! Okeh , the next day plak , Uncle Said nikah ... I was damn tired .. Takder mood terus seyy ! Lepas uncle nikah , kite org makan lunch .. Then head back to Uncle nyerh rumah .. Aku dah penat sngt then aku tido ... Biler mak aku kejut aku ... It's already 5pm ... Kepala aku pening gitu .. Demam lagi .. I didn't know what happend ... Maybe because I slept with my headscarf on my head ... My parents send me home first .. I vomitted in the lift , outside the lift , then in the toilet ... Ya Allah ! I was really2 sick ! Haishh .. Today i'm okay .. But still having some giddyness !

No comments:

Post a Comment