Saranghae.

Monday, April 26, 2010

Change of CCA, homework,study2...

Alhamdullilah.. My prayers dikabulkan! I have a new CCA now! Green Club.. Sounds lame.. But, what the heck! For the sake of having CCA points and being a councillor back! I don't care... Haishh... I'm stil having aches everywhere! Last friday, tak jadi gi jogging pasal hujan lebat.. Last2, jogging kt carpark.. Abeh buat a few exercises.. Siak uhh! Pantat aku sakit seyy selepas buat sit-up.. Adoii! Homework banyak seyy! Haishh... I have to study for exam! This friday je dah start exam! Adoii.. Jevianna, I miss you babe1 Sedih seyy you dah tak boleh on9 ngan lepak2 ngan kiteorg lagi... Mummy sad tao... Haish.. t last! Semalam baru dapat tukar handphone baru... But still i'm not satisfied uhh.. I wanted Nokia N97.. Abeh kener bayar.. Alahai... Semalam siak jekk Danny cakap aku nk maja2 ngan dier.. Padahal, aku cuma bilang dia yang aku nak dia wish aku well jekk.. Adoihai...

No comments:

Post a Comment