Saranghae.

Tuesday, April 6, 2010

H****, homework & Danny asal tk on9!

Ala muka senuym ar ... Aper seyyy.. Samerh jekk mcm Danny nk maintain fierce dier.. Okay, hari ni cumer ada maths homework. Dah buat. Alhamdullilah! Senang jugak... Erm, tadi kt sekolah maser Fnn class, kite org gi comp lab buat coursework. Aku sempat berbual ngan matair Jevianna ... Hahah... Abeh, sekali cikgu datang kt comp aku, nampak aku bukak MSN. MAMPOS! Nasib baik tk kena marah seyy.. Kalau tidak.. Ya Allah! God knows what woulh have happened! Maser recess jumper Jevianna. Haha! Fun! Kite org tk abes2 berbual pasal MSN, D ngan of course, H! Haha. Suka aku! Lepas sekolah, ada MT oral. Alhamdullilah.. I did pretty well.. Aku abes cepat less than 2 mins gitu.. Nervous sikit uhh.. Then after that headed to SP NTUC beli barang2 ingredients untuk besok Sandwich Competition. Nasib baik duit cukup! Amirul partner aku. Wish US luck guys ! H on9.. Asal Danny tk on9? Abeh biler orang dh nk tido baru dier tanyer .. " Eh, awal nah?". Padahal kite org dh lamer tunggu dier.. Haha. Tadi petang sempat jugak berbual ngan Jevianna kt MSN... Kite org cerita pasal Danny.. Tkder Danny sunyi... Kalau dier dah gi NS nanti mcm maner eh? Dh tkleyh lepak2 and debate ngan dier pasal MC dier tuh! Ala... Kesian Jevianna... Tkper, i'm always there for you okay? No worries... Ya Allah! Penat type panjang! Haha.

No comments:

Post a Comment